SEB kalkulaator

aastat kuud

%

Arvuta
NB! Kalkulaatori abil arvutatud summad on informatiivsed.

Ostutingimused


Veebipoe Grillid.ee (edaspidi Veebipood) omanik on CoomorLander OÜ, registrikood 10521585, asukohaga Kassi 14, Tallinn 12618.

Müügilepingu kehtivus, kauba - ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest Grillid.ee kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad eurodes on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu eurodes kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasusõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.Tellimuse vormistamiseks tuleb täitanõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Veebipood pakub tasumiseks otse läbi Maksekeskuse erinevaid pangalinke (Swedbank, SEB, LHV, Luminor).
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Veebipood pakub järgnevaid tarnevõimalusi: OSC kullerteenus, Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaadid. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kuni 10 kalendripäevajooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse §53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastada on võimalik vaid kasutamata ja originaalpakendis kaupa.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisesttaganemise avaldus ning saata see e-postile coomor@coomor.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Vormi leiab siit:

Taganemisavaldus

Kellele: CoomorLander OÜ, Kassi 14, Tallinn 12618, e-post coomor@coomor.ee

Tarbija nimi:....................................................................................................................................................

Tarbija kontaktandmed: aadress, e-posti aadress, telefon.

......................................................................................................................................................................

Käesolevaga taganen OÜ-ga CoomorLander e-poes Grillid.ee tellimuse teel sõlmitud lepingust, mille esemeks on toode/tooted:

kauba nimetus, tellimuse number, tootekood

........................................................................................................................................................................

Kauba kättesaamise/ tellimuse esitamise kuupäev:................................................................................................

Lepingust taganemise põhjus:

........................................................................................................................................................................

Tarbija allkiri:

Kuupäev:

 

Veebipood tagastab ostjale lepingust taganemisel kauba eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemisest alates ostja poolt osutatud pangaarvele (kaup peab olema tagastatud või ostja peab tõendama, et tagastatav kaup on teele pandud).

  

Kauba tagastamise kulud

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumiselarvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoepakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipoodtarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile coomor@coomor.ee või helistada telefonil: 656 3517

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.Veebipood vastab tarbija esitatud kaebuselekirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-postiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isiku andmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisiostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile coomor@coomor.ee või helistada telefonil: 656 3517
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.